FAK Forum

Airsoft på Førland

HomeCalendarSpørsmål og SvarSøkMedlemslisteGrupperRegistrer degLogg inn

Share | 

Angående tilgang på baner samt andre småting

Go down 
ForfattarMelding
Rabagast

SkriveEmne: Angående tilgang på baner samt andre småting   søn jul 05, 2009 6:03 am

Da det ser ut til å være litt problemer med misforståelser rundt omkring vil jeg bare ha en del ting avklart.

Det har vært en runde med henting for å få folk til å melde seg inn i Rogaland MilSim nå, for å få samla folk under en klubb under NASF. For å sitere Amber i en PM "Det er ikke vits fordi vi er 40-50 mann i klubber utenfor nasf nå".

Jeg har ingen problemer med at dere ikke vil inn i vår klubb, jeg vil bare gjøre følgende klart:
Olas Biloppretting, Steinbruddet og Sildaoljen er NOGO for folk som ikke er med i klubben. Siden vi har særavtale med grunneiere, og ikke ønsker random folk rundt om som ødelegger må folk fra RMS være med på spill her, og de vil i så fall skje i regi av klubben.
Brudd på dette, og spill der, blir ringt inn til politiet, da vi for alltid mister retten til å bruke områdene hvis avtalene brytes.

En annen ting dere burde tenke på er at det er i alle fall to mann under 18 som spiller. Siden de ikke er med i NASF har de strengt tatt ikke lov å spille med mindre vergen sitter på skuldrene deres hvert sekund de holder i et våpen. Jeg har allerede opplevd at dette brytes, og ønsker bare å gjøre dere oppmerksom på det. Det er ganske strenge straffer for brudd på våpenloven; og ja, airsoft er juridisk definert som et våpen Wink

Jeg ønsker ikke å virke sur eller streng, men jeg begynner å bli noe irritert på folk som sier en ting, og gjør noe annet, og til slutt tror de eier alt. Jeg har liggende ganske mange papirer på folk som har sagt at de skal inn, og som plutselig ombestemmer seg.

Det koster 100 kroner som går uavkortet til NASF, man får tilgang på gode baner, får tilgang til storspill rundt i Norge, samt at man får en del gode avtaler på handel, både gjennom klubben og gjennom NASF.

Folk jeg har liggende papirer klare på akkurat nå er:
Kristian Søndenå
Andreas Baug
Espen Rønnevik(med Baug som verge)
Leif Roger Einarsen
Enten må jeg ha en 100% avklaring på disse, eller så ryker de i søpla og glemmes.

Sist endra av Rabagast fre jun 17, 2011 2:23 pm, totalt endra 1 gong (Reason for editing : persec)
Til toppen! Go down
Vis profilen til brukaren

Angående tilgang på baner samt andre småting
Til toppen! 
Side 1 av 1