FAK Forum

Airsoft på Førland

HomeCalendarSpørsmål og SvarSøkMedlemslisteGrupperRegistrer degLogg inn

Share | 

28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport

Go down 
ForfattarMelding
Andreas
Admin

Bustad : Førland

SkriveEmne: 28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport   ons apr 22, 2009 8:30 pm

28 April da blir det ein bestiling fra Ed-sport

Meld hva dere trenger så bestiller eg så betaler dere meg...

Shocked
Til toppen! Go down
Vis profilen til brukaren http://faskfor.forumnn.com
Rabagast

SkriveEmne: Re: 28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport   ons apr 22, 2009 8:54 pm

Om du er helt tussete? Du bestiller da ikke fra de idiotene?
Til toppen! Go down
Vis profilen til brukaren
Rasshøøle

SkriveEmne: Re: 28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport   ons apr 22, 2009 10:42 pm

Ingen med et snev av innsyn og seriøsitet i denne hobbien har noe med ED-Sport å gjøre.

Er tusen og førti andre webshapper å bestille fra, shapper som ikke prøver å innføre monopol på airsoft med drittprodukter i Norge feks.
Til toppen! Go down
Eltrax
Admin

Bustad : Haugesund

SkriveEmne: Her skal dere få høre på noe eg har og sei om dei!   fre apr 24, 2009 11:01 pm

Ed-sport

Er dei som har beste suporten av Airsoft-guns synest eg dei har. eg har hatt problemer med softguns og eg sender det inn og får tilbake stuffa i løpet av 1 uke!

Dei svarer raskt og hjelper med allt.

Greit nokk dei er Cybergun fans men dei er i topp klasse av alle butikkene i Norge og dei er noe å ta vare på. Dei skaffer allt fra hvor som helst vist du spør og dei er 100% til hjelp vist du trenger noe eller det blir ødelakt på ein eller annen måte.

PS: Andreas Baug som skriver dette Cool
Til toppen! Go down
Rabagast

SkriveEmne: Re: 28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport   lør apr 25, 2009 12:37 am

Ed sport skaffer ikke det du vil ha, de krever ALT for høye priser for sine våpen, og sist men ikke minst, de krever enerett på alt av softguns i norge, og krever at vi ikke skal få ta inn egne. De er IDIOTER som prøver å ødelegge miljøet til fordel for sin egen økonomiske vinning.
Om du får noen problemer med noen av våpna så er det akkurat fordi de selger dårlige våpen, cyberguns som ofte er kinaklonefaen, og helt sinnsyke priser på våpen som faktisk er av OK kvalitet.

Jeg vet at jeg snakker for de fleste etablerte i airsoftmiljøet i norge når jeg sier at jeg håper EDsport brenner ned Smile De er kun ute etter å ødelegge, og jeg oppfordrer alle med noenlunde vett og interesse for airsoftsporten å boikotte dem.. Smile

Kos og klem
Til toppen! Go down
Rasshøøle

SkriveEmne: Re: 28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport   lør apr 25, 2009 9:20 pm

Våpenet de selger for 2990 kroner koster 750 kroner på www.wgcshop.com.

Det eneste de gjør er å rebrande dem, dvs at de ber enten leverandøren eller produsenten å sette på deres logo og dytte det ned i nye esker med Cybergun logoen på.
Til toppen! Go down
Kåre

SkriveEmne: Re: 28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport   søn apr 26, 2009 11:15 am

Det er så godt som ingen grunn til å kjøpe airsoft våpen av norske butikker. Airsoft våpen har ut døra garanti siden det aller meste er slite deler. og vil IKKE bli dekket av garantien, og alt som kan skje en airsoft rifle kan du fikse selv uanz, og klarer du det ikke selv så har vi et par 3 stykker som kan fikse den for deg "mid game" nermest.

Cybergun er nermest et sjells ord innen proffesjonelle airsoftere: De kjøper en billig JG eller CYMA AEG og setter sitt eget navn på, ny eske og dobbler / 3-dobbler prisen. For å rettferdiggjøre dette så sier di at de har byttet bushings og diverse interne deler med høyere kvalitet, men selv et utrent øye kan se at alt er standard deler.

men for all del til han som har AK47 en. Det er garantert en CYMA CM-028 som har fått veldig gode reviewer og er noe av det bedre innen kloner.
Til toppen! Go down
Andreas
Admin

SkriveEmne: Kåre der tar du feil!   man apr 27, 2009 10:27 pm

Cybergun (ED-sport) dei har 1år garanti med allti untatt knekk og knus skader!
Til toppen! Go down
Rasshøøle

SkriveEmne: Re: 28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport   man apr 27, 2009 11:29 pm

kan fremdeles kjøpe fire Cyma Ak47 fra WGC til samme prisen.
Til toppen! Go down
Andreas
Admin

SkriveEmne: Allt er biligt i utlandet!.'   man apr 27, 2009 11:31 pm

men har du garanti der så tar det ages å få tinga igjen spør kikkan og med deagelen hans eller om det var stian det tok ages før dei svarte og hjalp han med den. så eg stoler ikkje på ein eineste Utenlandisk side.
Til toppen! Go down
Rabagast

SkriveEmne: Re: 28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport   man apr 27, 2009 11:58 pm

Men du stoler på EDsport? Haha lykke til
Har vært borti dem en gang gjennom min paintballkarriere, og all den dritten folk snakker om dem, er pent sagt..
Til toppen! Go down
Andreas
Admin

SkriveEmne: mhm   tir apr 28, 2009 12:05 am

Ed sport har aldri tvilt på kundene! cheers Det gjør det lettere og gjøre hva man vill som sakt eg har vore fasty kunde der har bestilt fra dei der for ca 21-22 000 spenn til nå

har hatt 2 tilfeller med prod feil dei sendte eg til bake så fikk eg velge hva eg ville ha for pengene til bake så ja eg har ikkje noe i veien med det + det tar barre 1 uke så har du den nye tingen til bake. Laughing Så sei hvoffer dei er dårligere? Dei er kansje dyrere PGA det er Norske priser! men det dere babbler om at det er barre kopier det er ikkje sant... Dei har mange nye mod som er laget fra andre prod ja men det er fra ICS COLT Cybergun M.A.S etc og det er kun dei som har lesens på Kalashnicov!
tongue
Til toppen! Go down
Rabagast

SkriveEmne: Re: 28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport   tir apr 28, 2009 1:17 am

De tar hinsides dyre priser, det er dyrere for en kinaklone omdøpt til Cybergun hos ED enn det er for et skikkelig våpen fra HongKong. Dere hadde jo en del problemer med duster som fløy rundt med ALT for høy fps på våpna sine.. Cybergun, chinachina.

Cybergun, i norge representert av EDsport saksøker alt og alle på grunn av rettigheter, og det er jo eneste måten de overlever på. De ville nekte ALL import av våpen til norge som ikke kom via ASG og ED-sport. Kyss meg midt i ræva med den! Du kan jo fortelle meg hvorfor de får JG-våpen dyrere enn man går TM og KA fra HongKong? Ah, det er vel den gode "servicen" man får derfra.. stemmer ja. Det har ingenting med at det er "norske" priser at de er så fordømt mye dyrere. Det er rebrandingen, det at de skal gjennom 3 mellomledd med transport før du får varen.. Why bother?

De er kun ute etter å ødelegge miljøet og for andre. Ingen med noenlunde vett mellom ørene bestiller derfra, og det har jo du vist med denne posten Smile Du er jo den eneste som snakker noe positivt om dem, og sjekker du www.nasf.no eller www.airsoftguns.info, og www.airsoftnorge.net så vil du se at den samme holdningen vi har, er gjeldene i resten av miljøet.
Det er ingen som ønsker å støtte dem, da de driver en kapitalistisk kamp for å ødelegge mest mulig...
Jeg vet selv av forsendelser som har gått raskere fra HK enn fra Bergen til Mosjøen, så ikke fortell meg noe BS om postgang. Omtrent alle forsendelser fra HK bruker 2 dager fra HK til Norge, og 5 dager innad i norge. 5+2 = 7, en uke.. Ah stemmer, samme som du brukte inne i norge.

http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?f=4&t=2870&hilit=s%C3%B8ksm%C3%A5l&start=1050

Du kan jo lese litt derfra og ut, står ganske mye der om rettsaken som ganske nylig har gått. Cybergun har jo omtrent INGEN egne produkter, kun rebranding. Denne rebrandingen koster deg som kunde ca 1500 på en AEG.. Og likevel er man naive og handler der... Sett deg litt inn i cybergun, og hvordan de opererer og handler så ser du kanskje hvorfor folk har de holdningene de har Smile
Til toppen! Go down
Andreas
Admin

SkriveEmne: Bull   tir apr 28, 2009 8:13 pm

Ehh Sendings tider etc og Des uten du unervuderer Cybergun så kraftig! Ja greit nokk Ed sport er dyrt. Det er sant. Men våpena er fakta faen mye bedre en det du kaller Cyma / galexy / well / kart etc. Cybergun har også Oppgradert våpena sine med masse mulige rarre greier inni nå vist du har sitt og følt med litte gran. + TM våpen er nesten barre i Plast untat vist du betaler i dyre dommer. Som Mp5 og Mp5pdw etc. ja det er masse biligdt fra Ed sport men også masse nytt som er faen meg så bra kval og utrstyr til at det er bull det u sier der.. At det er barre bad marker som er omm døypte. Men uansett så står eg for ED-Sport! det er eit valg eg og Espen har tatt dei er fakta faen første prioret våras! =) bounce
Til toppen! Go down
Eltrax
Admin

Bustad : Haugesund

SkriveEmne: Re: 28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport   tir apr 28, 2009 8:43 pm

Eg har hatt 4 elle 5 våpen fra ed-sport og det har vært bra kvalitet på alle eg har kjøpt. så eg fatte ikje kofer dåkkår har så mye imot ed-sport. Er ganske fornøyd me ed-sport
Til toppen! Go down
Rabagast

SkriveEmne: Re: 28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport   tir apr 28, 2009 9:27 pm

AmBer skreiv:
Ehh Sendings tider etc og Des uten du unervuderer Cybergun så kraftig! Ja greit nokk Ed sport er dyrt. Det er sant. Men våpena er fakta faen mye bedre en det du kaller Cyma / galexy / well / kart etc. Cybergun har også Oppgradert våpena sine med masse mulige rarre greier inni nå vist du har sitt og følt med litte gran.
Hehe du vet ikke mye altså Smile Sett deg inn i hva cybergun gjør lille venn, så skjønner du hvor jeg vil Smile Cybergun selger Cyma, Well, Kart, JG, CA SPORTLINE osv. De har nesten ingen egne produkter. Kan jo legge til at en av grunnene til at du kanskje ikke vet dette, er fordi dette er noe ED Sport glemmer å nevne i sin produktomtale. Sjekk samme "cybergun-produktene" i andre utsalg Smile

AmBer skreiv:

At det er barre bad marker som er omm døypte. bounce
Som jeg sa, sett deg inn i hva cybergun gjør og er du Wink
Til toppen! Go down
Andreas
Admin

SkriveEmne: hmmm   lør mai 02, 2009 12:40 pm

Sei meg hvoffer det står og er laget som Cybergun / ICS da eller Cybergun / S&W eller Cyberug / Taurus OSV!

Shocked HEhe dei selger og marke varer skjøner du rabbit
Til toppen! Go down
Sponsored content

SkriveEmne: Re: 28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport   

Til toppen! Go down

28 April blir det ein mindre bestilling fra ED-sport
Til toppen! 
Side 1 av 1